Efter en låååång vila!! Från gym och kostplanering är jag nu på G igen!
Vilan var Välbehövlig!
Kände mig mätt och sliten.
Planerna på Lucia Pokalen 2015 är lagda åt sidan!

Men med 2014 i minnet laddar jag om för tävlingar våren, hösten och vintern 2016!
2013 våren                  2014 hösten
Innan bilolyckan           1a poseringsbedömningen
Och all rehabträning


2014 precis innan scendebuten!


Efter första spraytaningen! 

Vilken resa! Vilken prestation!
Så stolt över mig själv!


Men vad hände då med 2015 års plan på LP?
Jag pluggar och under förra dieten pluggade jag min första termin och jag har noll minne om vad jag läst!
Nu gör jag min sista intensiva termin med sorgebearbetning, fallstudier och fördjupningsarbete.
Jag vill klara detta först och sedan gå all in för min kropp.

Efter denna fantastiska sommar med massa ledighet i form av Gotlandssemester och utlandssemester med mannen min. Så är jag redo, sugen på gymmet och leva bra.


Tränade inte från juli till september inte ett lyft, inte en PW och kosten ja den bestod bara av mycket nyttigt! 
Har dock varit hos min fantastiska kiropraktor Karin Sunnanbo på Sunnanbokiropraktik. Hon har jobbat hårt med låsningar i bäcken, bröstrygg och nacke! 
Har tagit massage med.

Hur gör jag nu då?
I veckorna äter jag bra mat, mycket kyckling och mellan 1500-1800 kcal


Lördag är toralt fri! Ingen kcal räkning eller träning utan vill jag promenera så gör jag det. Älskar hösten när den är i sin vackra färgprakt och att gå vid Mälaren.

Startat med ett gympass förraveckan och körde lätta vikter 2 övningar med 3*12 på varje muskel grupp samt 2 promenader.


Denna vecka 2 gånger på gymmet olika övningar varje pass men samma upplägg. 3 promenader.


Nästa vecka är planen 3 gympass med samma upplägg och 2-3 promenader!

Känns toppen!
Är i fas eller mer före i skolarbetet 👍🏼
Jobbar 50% natt 
Och tar hand om mitt inre!

Kärlek 
J

Ps vill du ha mina övningar eller recept?
Veta mer?
Kommentera gärna




Kommentera

Publiceras ej