Hallå!

Dagarna och veckorna rullar på
Har haft en kanon träningsvecka
Lagt på vikt och känner mig stark

Äter gott och mår bra!

I fredags var en fin dag/kväll
Hämtade min kärlek på jobbet 10:45
Sen iväg till gymmet
Rygg/bic pass
Och när mannen drog iväg till en vän
Då fortsatte jag med mage och sen 30 min på bandet ;-)

Älskar att vara på gymmet
Så många fina vänner har vi fått där!!!
Tacksam!

Efter träning blev det stan själavård och massa vänner
Go-fika

Tänkte middag ute pch bio
Men eftrsom vi är i en jobbfas och sällan hemma samtidigt blev det
Thaimat, Tv, melon och soffan.....

Men så slår smärtan till
Ryggen spökar ont som 17

Idag har jag fixat tiöl sonens student
Hämtar kodtymbyxor och skjorta + fikat med dito
Köpt partybord
Köpt engångsarticklar till mottagningen
Fixat studentplakat
Fikat hos sonens farmor
Handlat mat
Laddat matlådor
Vilat

Nu nattjobb och 

gördeln eller kprsetten är på

Middagen var såååå god

Mums!!

Sov gott!
Hörs i morn

Kram
J

Kommentera

Publiceras ej