Bloggare?? Jag!!
Nja går ju så där......


Nu är jag här och delar med mig!

Jag har sedan 3 veckor nytt tränings och kostschema!
Äter ca 700 kcal mer än förra våren.
Mer varierat och ca 2000 kcal, jag landar på 1500 kcal ungefär och är mätt!

Tränar max 1 1/2 tim 4 ggr/vecka
Promenerar när jag vill.
Resultat?
Start 63,8kg
Idag 60,5kg


Känner mig stark!!

Jag jobbar även med mitt inre och mår helt ok. 👣👣🙏
Pluggar och jobbar!
Nytt jobb på gång.

Känns spännande. Vi får se!
Vill njuta i sommar och vara helt ledig.
På sjukan är jag ledig 5 veckor i rad och börjar sen 50% i höst pga studierna

Alla dessa val 😜


Formbild vid start
Målet!


Medlen att nå till målet:




Pumping iron



Power walks and slow walks



Mat


Sömn och vila!



Nu kör jag!

Kärlek

Ps recept mm kommer
PT on line??
Skriv ett meddelande så kör vi!
Dela gärna min blogg

Kommentera

Publiceras ej